بیحسی در کاشت مو
نوشته شده توسط : navidalmasiiii

بیحسی در کاشت مو:

بسیاری از مردم فکر می کنند که بی حسی همان بی هوشی است. درحالیکه در بیهوشی سیستم اعصاب مرکزی از کار می افتد و بیمار دچار وضعیت خواب (هوشیار نبودن) می شود. اما درکاشت مو از بی حسی موضعی استفاده می کنیم که بطور موضعی و منطقه ای موقتا عصب ها را از کار می اندازد. مزیت بیحسی موضعی آن است که به کمک آن می توان عمل را در مطب انجام داد و از خطرات اتاق عمل بیمارستان و بیهوشی عمومی دوری جست. ضمناً بیمار در سرتاسر عمل بیدار است و در تصمیم گیری ها مشارکتی فعال دارد بدون آنکه دردی احساس کند.

حین عمل

اولین برش برای برداشت نوار پوستی از ناحیه دهنده است. این برش با چاقوی جراحی یک تیغه یا دو تیغه و با تکنیک تومسنت tumescent انجام می شود. تکنیک تومسنت بدین معنی است که حجم نسبتا زیادی از سرم نمکی در ناحیه پشت سر تزریق می شود تا فولیکول های مو بالا بیایند و از لایه های زیرین پوست سر فاصله بگیرند. بدین ترتیب می توان بدون آسیب رساندن به عروق و اعصاب زیرین براحتی پوست سر را برش داد. ضمناً حین جدا کردن نوار پوستی از بافت های زیرین صدمه چندانی به ریشه موها وارد نمی شود. چون محلول تومسنت علاوه بر سرم نمکی حاوی بی حس کننده موضعی و اپی نفرین رقیق شده است تزریق آن به کاهش خونریزی نیز کمک می کند و باعث می شود تا هیچ دردی حین برش لایه های پوست سر احساس نشود. سپس جراح شروع به بستن زخم ناحیه دهنده با بخیه می کند .

 





:: برچسب‌ها: مرکز زيبايي الماس , الماس سنتر , ليپوماتيک , جراحي لاغري , جراحي بيني , تزريق چربي , تزريق ژل , تزريق بوتاکس ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: