پروتز
نوشته شده توسط : navidalmasiiii

با بالا رفتن سن ، بافت چربی صورت کم می شود وافتادگی وشلی و چروک بیشتر می نماید بنابراین تنها کشیدن پوست با جراحی باعث جوانتر شدن کلی صورت نمی شود وگاها ظاهرى بسیار مصنوعی وغیر طبیعی بدست خواهد آمد . همیشه سفت تر وکشیده تر نمودن پوست باعث جوانتر شدن آن نمی شود بلکه پرتر بودن وججم دارتر بودن صورت باعث جوانتر شدن آن می شود . بنابراین تزریق چربی ازسالها بیش مورد توجه بوده است

اما بدلیل روش های غلط درانجام آن معمولا دردست خیلی ازپزشکان دوام زیادی نداشت به همین دلیل خیلی هاآنرا توصیه نمی کردند.ولی با پیشرفتهای که امروز درنحوه برداشتن چربی ونحوه تزریق آن بوجود آمده ،‌تزریق چربی یکی از موثرترین،‌طبیعی ترین وبی خطر ترین روشها ی جوانسازی وحجم تر کردن نواحی مختلف بدن ازجمله صورت ،‌پشت دست ، گودی زیر چشم ،‌باسن ، ساق پا و مچ دستها می باشد.

پروتز (۷)

مزایای تزریق چربی نسبت به سایر روش ها :

در حجم زیاد به راحتی موجود است.

از بدن خود فرد است و منجر به آلرژی نمی شود.

جهت پر کردن کل صورت ، طراف چشم ها ، لب ها ، گونه ها ، پشت دست و اندامها …

محتوی سلول های بنیادی است که با ساختن کلاژن با عث جوان سازی صورت می شود.

در میان تمام پر کننده های بافت زیر جلدی چربی کم خطر ترین  مطمئن ترین و ماندگار ترین است .

تکنیک تزریق چربی :

تحت بی حسی موضعی حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ سی سی چربی از ناحیه شکم یا ران ها توسط یک مکش خفیف از یک سوراخ کوچک روی پوست تخلیه می شود و سپس با یک دستگاه مخصوص ( سانتریفتوژ ) به صورت microdroplet های خاص شده در می آید و سپس با بی حسی مو ضعی به محل مورد نظر تزریق می شود . چنانچه شما کاندید لیپوساکشن یا لیپولیز هستید ، می تولنید همزمان تزریق چربی هم انجام دهید ( البته قبل از تاباندن لیزر ،چربی مورد نیاز با مکش خفیفی تخله می شود ، سپس قسمت عمده چربی باقی مانده شکم یا ران ها تحت لیزر لیپولیز قرار می گیرد .)

موارد کاربرد تزریق چربی در صورت :

۱- برجسته کردن لب ها

۲- حجیم کردن سینه ها

۳- پر کردن مناطق لاغر و فرو رفته صورت مثل گونه و زیر چشم

۴- پر کردن خط خنده و خطوط اطراف دهان

۵- پر کردن اسکار های ناشی از تو کشیدگی اسکار ، آکنه و بریدگی های قدیمی

۶- جوان سازی  صورت (بدلیل وجود سلول های بینادی موجود در بافت چربی۷

۷- ناحیه پشت دست

۸- تزریق چربی در ناحیه لابیا ماژور و پوبیس (آندام تناسلی زنان)

۹- تزریق چربی را میتوان در ناحیه باسن  انجام داد

فاکتورهای دخیل در ماندگاری چربی تزریق شده شامل :

۱- انتخاب محل دهنده چربی مناسب

۲-میزان عروق و تحرک محل گیرنده چربی

۳-میزان تماس بافت چربی با هوا ، خون و لیدوکایین

۴-تکنیک گرفتن و تزریق چربی

۵- میزان چربی تزریق شده

پروتز (۴)

عوارض تزریق چربی :

بیشتر به شکل تورم در ناحیه کشیده شده ناحیه تزریق شده است که پس از ۲هفته ازبین می رود .معمولا کبودی ندارد وبجزدر ناحیه زیرچشم که امکان کبودی هست وآن هم طی ۱۲-۱۰روز ازبین خواهد رفت .

نتایج تزریق چربی تماما بستگی به تکنینک انجام ومهارت پزشک دارد واگر درست ودقیق انجام نشود چربی برای مدت ۴-۳هفته بیشتر دوام نخواهد داشت وجذب می شود

پرپرسش و پاسخ در مورد عمل تزریق چربیسش و پاسخ در مورد عمل تزریق چربی

بی‌هوشی عمومی است یا موضعی؟

می‌توان در موارد کلی و نقایص بزرگ در صورت عدم ممنوعیت از بی‌هوشی عمومی و در موارد نقص جزیی یا انتخاب بیمار از بی حسی موضعی  استفاده کرد.

چربی تزریق شده در صورت چه می شود ؟

چربی تزریق شده نوعی پیوند سلولی است که از جایی از بدن ، به جای دیگر بدن انجام می شود و به طور متوسط ۵۰ در صد از سلولهای  پیوندی به طور موفقیت آمیز زنده و جزو بافت های صورت می شود . این ۵۰ در صد باقی مانده به طور دائم در صورت باقی می ماند ، پس از آنجایی که حدود ۵۰ در صد سلولهای پیوند شده نمی گیرد و از بین می رود ( که طی حدود ۶ هفته رخ می دهد ) ، معمولا بعد از ۶ ماه تا یک سال تزریق چربی تکمیلی برای دومین بار ، ممکن است نیاز باشد تا میزان بزرگ شدن و پر شدن مورد نظر به میزان دلخواه برسد.

آیا خارج کرن چربی با دستگاه انجام می شود ؟ آیا دردناک است و جای آن می ماند ؟

خارج کردن چربی کاری بسیار ظریف است که تحت بی حسی موضعی وبدون درد و توسط وسایل مخصوص این کار و بدون دستگاه انجام می شود و هیچگونه آثاری از این کار بر جای نمی ماند .

سن مناسب برای اینکار؟

محدودیت سنی وجود ندارد اما اکثریت موارد استفاده در سنین ۱۸ تا ۶۰ سال است. در تمام موارد قبل از انجام این روش بیماران باید تحت ماموگرافی هر دو پستان قرار بگیرند تا بتوان نتایج ماموگرافی‌های بعدی را با نمونه قبل از عمل مقایسه کرد

میزان تزریق چربی چقدر است؟

بسته به میزان مورد نیاز برای اصلاح نقص، از مقادیر کمتر از ۱۰۰ سی‌سی تا بیش از ۷۰۰ سی‌سی گزارش شده.

آیا امکان جابه جا شدن  ایجاد ناصافی و یا عفونت در تزریق چربی وجود دارد؟

این عوارض در تزریق چربی معمولا دیده نمی شود و بیشتر در تزریق ژل های غیر قابل جذب به آنها بر می خوریم .

طول مدت ماندگاری چربی تزریق شده چقدر است؟آیا نیاز به تکرار دارد؟

در واقع تزریق چربی نوعی پیوند بافت چربی از یک نقطه ی بدن به نقطه ی دیگر است. از سلول هایی که تزریق می کنیم حدود ۳۰ تا ۷۰ درصد آن ها در محل زنده می مانند که این سلول ها می توانند به صورت دائمی باقی بمانند.در مورد تکرار معمولا بیمار ۲ یا ۳ ماه بعد ویزیت می شود و اگر نیازی به افزایش چربی داشت˓ مجددا تزریق چربی انجام می شود.

بعضی افراد درزیر چشم واطراف پلک حلقه های تیره و یا هاله ای تو رفته دارند آیا تزریق چربی در این افراد موثر است؟

تو رفتگی زیر چشم و یا حلقه کبود و گاها پف آلودگی در زیر چشم از نازیباییهای چشم گیر در صورت افراد است که گاها فرد را خسته و بیمار نشان می دهد.

تزریق چربی اقدامی مناسب در جهت کاهش نازیبایی فوق می باشد که گذشته از لاغری ، کبودی آن ناحیه را دربلندمدت کمتر می کند.

روزهای بعد از تزریق چه می شود ؟

معمولا طی هفته اول تورم زیادی در صورت وجود دارد ، سپس میزان آن بسیار کمتر می شود و به هیچ وجه نمای صورت غیر عادی نیست ؛ ولی جذب کامل تمامی ورم ها و بافت های مرده حداقل ۶ هفته زمان نیاز دارد . پس نتیجه نهایی بعد از ۶ هفته معلوم می شود ، مرحله دوم تزریق زودتر از ۶ ماه انجام می شود

خطری ندارد؟

نتایج انجام این جراحی همانند سایر جراحی‌های انجام شده در جراحی پلاستیک به تکنیک انجام و مهارت جراح بستگی دارد و هرچه بتوان تکنیک برداشت و تزریق را با آسیب کمتری انجام داد تا چربی به دست آمده بیشتر زنده بماند، نتایج به دست آمده نیز بهتر است. به عبارت بهتر این جراحی یک هنر است تا یک تکنیک مکانیکی برداشت و تزریق چربی…

بعد از عمل چه اتفاقی می‌افتد؟

بلافاصله پس از انجام جراحی، تورم زیادی در محل‌های برداشت چربی و نیز خود پستان‌ ممکن است ایجاد شود که در عرض چند هفته از بین رفته و حجم پستان‌ها در طول حدود ۴ تا ۶ ماه به میزان ثابت خود می‌رسد. برای ایجاد قوام و شکل بهتر و راحتی بیمار مانند سایر رو‌ش‌ها می‌توان پس از عمل از سینه‌بند تا چند هفته استفاده کرد. بیمار به راحتی قادر است از چند ساعت پس از عمل به فعالیت‌های روزمره برگردد و محدودیتی از این لحاظ وجود ندارد.





:: برچسب‌ها: مرکز زيبايي الماس , الماس سنتر , ليپوماتيک , جراحي لاغري , جراحي بيني , تزريق چربي , تزريق ژل , تزريق بوتاکس ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: